ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ

Λίστα Θεατρικών Έργων

Ασημάκης Γιαλαμάς

Για να ακούσετε το θεατρικό έργο, πατήστε πάνω στον τίτλο της ηχογράφησης.

Λιστα Ηχογραφησεων

Λίγα λόγια για τον Συγγραφέα:

Ασημάκης Γιαλαμάς. Ο Ασημάκης Γιαλαμάς του Αθανασίου, υπήρξε δημοσιογράφος, θεατρικός συγγραφέας και σεναριογράφος.

Γεννήθηκε στην Άνω Μέλπεια ένα μικρό ορεινό χωριό της Μεσσηνίας στις 19 Ιανουαρίου του 1913 (1909 κατά την παραπομπή στην εφημερίδα Ριζοσπάστης).
Τελείωσε το γυμνάσιο στον Μελιγαλά και στη συνέχεια ήρθε στην Αθήνα, όπου γράφτηκε στη Νομική Σχολή αλλά διέκοψε τις σπουδές του και στράφηκε στη δημοσιογραφία. Συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση και στον παράνομο εαμικό τύπο, ήταν μάλιστα γραμματέας του ΕΑΜ Δημοσιογράφων.
Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη σάτιρα, το χρονογράφημα και το σατιρικό στίχο. Συνεργάσθηκε με πολλές εφημερίδες και περιοδικά όπως «Ακρόπολις», «Εσπερινή», «Ημερήσιος Κήρυξ», «Βραδυνή» κ.ά. και δημιούργησε χαρακτηριστικούς τύπους όπως τον «Οδυσσέα Ομηρικό», το «Γερο-Παρατατικό» το «Ποιητή του Κάρου» και τον «Κλεόβουλο».
Με το θέατρο άρχισε να ασχολείται από το 1940. Έγραψε μαζί με τους Γ. Οικονομίδη και Γ. Θίσβιο, που σχημάτισαν μία ομάδα, και γράφουν για τον θίασο της Κατερίνας Ανδρεάδη, την επιθεώρηση «Πολεμικές Καντρίλλιες». Με την Κατερίνα συνέχισε να συνεργάζεται και μόνος του και ακολούθησαν περισσότερες από 100 επιθεωρήσεις και έργα πρόζας. Στα καλύτερα των έργων του περιλαμβάνονται τα «Γιούπι γιούπι», «Μιας πεντάρας νειάτα», η «Κόμισσα της φάμπρικας», η «Δεσποινίς διευθυντής», «Ένας ιππότης για τη Βασούλα», «Βίλα γιάφκα» και «Μπαμπά, ποιος είναι ο μπαμπάς μου;», πολλά από αυτά σε συνεργασία με τον Κώστα Πρετεντέρη, με τον οποίο δημιούργησε γονιμότατο κωμωδιογραφικό δίδυμο. Έγραψε επίσης και κινηματογραφικά σενάρια όπως το Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση; που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Πολλά έργα του έχουν περιληφθεί σε χιουμοριστικές ανθολογίες και ορισμένα εκδόθηκαν σε βιβλία με το τίτλο «Η εποχή μας». Ο ίδιος έγραψε αρκετά βιβλία: «Ε! κάτι κάναμε κι εμείς», «Οι διπλανοί μας άνθρωποι» και «Διηγώντας τα, να κλαις και να γελάς», "Εις μνήμην ανθρώπων", "Έμμετρα" και άλλα. Υπήρξε μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων καθώς και της Εταιρίας Θεατρικών Συγγραφέων στην οποία υπήρξε και σύμβουλος.

Το 2004 τιμήθηκε για το συνολικό του έργο από την ΕΣΗΕΑ μαζί με τους Αλέκο Λιδωρίκη, Αλέκο Σακελλάριο και Δημήτρη Ψαθά. Ο Ασημάκης Γιαλαμάς ήταν μόνιμος κάτοικος Αθηνών. Πέθανε στις 19 Οκτωβρίου 2004.

Λίγα λόγια για τα ηχογρφημένα έργα:

Η Χούντα των Συνταγματαρχών ή Δικτατορία των Συνταγματαρχών ή απλά Χούντα αναφέρεται στην περίοδο πολιτεύματος δικτατορίας στην Ελλάδα που ακολούθησε το πραξικόπημα των Συνταγματαρχών στις 21 Απριλίου 1967. Η περίοδος αυτή κράτησε για επτά χρόνια, μέχρι τις 24 Ιουλίου 1974 όταν, αδυνατώντας να χειριστεί τα εξ υπαιτιότητάς της γεγονότα της Κύπρου, προσκάλεσε τους πολιτικούς και παρέδωσε σε Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας. Η ημερομηνία πτώσης της Χούντας έχει καθιερωθεί ως ημέρα επίσημου εορτασμού της Δημοκρατίας των Ελλήνων.

Η "Βίλλα Γιάφκα" παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1976, στο θέατρο "Λουζιτάνια. Σύμφωνα με το συγγραφέα γράφτηκε όχι κατά παραγγελία, αλλά περισσότερο, γιατί του έκανε κέφι. Το "κέφι", λοιπόν, του Ασημάκη Γιαλαμά δημιούργησε μια ευρηματική, κοινωνική σάτιρα. Η κωμωδία, που ο συγγραφέας την εμπνεύστηκε στην διάρκεια της επταετίας, αναφέρεται στην συγκεκριμένη αυτή περίοδο, σε πρόσωπα και καταστάσεις.

Υπόθεση
Μια εργοστασιάρχης, θέλει να οργανώσει με την παρέα της αντίσταση κατά της δικτατορίας του Παπαδόπουλου. Επειδή όμως έχει πλήρη άγνοια για τον τρόπο, θα ζητήσει την βοήθεια της οργανωτικής συνωμοτικής πείρας ενός κομμουνιστή...
Το έργο μεταδόθηκε σε ραδιοφωνικές συνέχειες, το 1982 για την πρωινή θεατρική σειρά του Β' Προγράμματος.

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πέτρος Λεωκράτης
  • ΜΟΥΣΙΚΗ: Σταμάτης Κραουνάκης
  • ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Καίτη Τριανταφύλλου, Χρήστος Δοξαράς, Τζέση Παπουτσή, Νίκη Κρεούζη, Βασίλης Μητσάκης, Τάκης Παναγόπουλος, Ελένη Γερασιμίδου, Χρήστος Ζορμπάς, Δάνης Κατρανίδης, Θάνος Καλλιώρας, Ελπιδιφόρος Γκότσης, Κώστας Μπιλίρης.
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Παναγίωτης Στουπής
  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Αιμιλία Κτενά
  • ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ: 1982, για το Β' Πρόγραμμα
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα 31 λεπτά

Το έργο αποτελεί μια κλασσική κωμωδία ηθών του συγγραφικού διδύμου Ασημάκη Γιαλαμά - Κώστα Πρετεντέρη την εποχή του 1964, ακολουθει τις σεναριακές συμβάσεις και τυποποιήσεις, έτσι ώστε μετά από μια σειρά τσακωμών και παρεξηγήσεων και κωμικών καταστάσεων, να οδηγήσει την ερωτική επιθυμία των δύο πρωταγωνιστών σε αίσιο τέλος.
Τη σύγχρονη έρευνα έχει απασχολήσει ως προς το πως αναπαριστάνωνται οι έμφυλοι ρόλοι στο συγκεκριμένο έργο. Έτσι από τη μια, η Λίλα, σκιαγραφείται ως μια δυναμική, μορφωμένη γυναίκα με κυρίαρχη θέση στο ανδροκρατούμενο εργασιακό της περιβάλλον, αλλά πρέπει να απαρνηθεί οικειοθελώς την προσωπικότητά της προκειμένου να γίνει αποδεκτή από τους άνδρες. Από την άλλη πλευρά ο Αλέκος Σαμιωτάκης προβάλλεται ως ωραίος άνδρας με παρουσιαστικό, έμπειρος, με επαγγελματικό κύρος. Τα στερεότυπα σχετίζονται και με τη σεξουαλικότητα, η οποία είναι προνόμιο ανδρικό, ο Αλέκος διαθέτει πληθώρα φιλενάδων, ενώ η Λίλα είναι άπειρη, και προβάλλεται ως άσπιλη και αγνή. Στον αντίποδά της βρίσκεται η Βίκυ, η θηλυκότητα της οποίας, παρουσιάζεται στερεοτυπικά, αργόσχολη, πάντα βαμμένη, ντυμένη προκλητικά. Η προσπάθεια της Λίλας να ανταγωνιστεί τη Βίκυ ως προς τη θηλυκότητά της, διακωμωδείται.
Αντιλαμβανόμενη τι έχει συμβεί φορά τα γυαλιά της σπεύδοντας να αποκατάστήσει την τάξη και να υποβάλει παραίτηση. Τα γυαλιά, εδώ συμβολίζουν τη διανοούμενη καιμη επιθυμητή,ενώ χωρίς αυτά, το αντικείμενο της επιθυμίας. Τελικά συμμορφώνεται στην κυρίαρχη θηλυκότητα και ολοκληρώνεται ως γυναίκα δια μέσου του γάμου. Η πατριαρχική τάξη έχει αποκατασταθεί.

Υπόθεση
Η πρώτη μέρα επιστροφής του στο γραφείο έπειτα από απουσία στη βόρεια Ελλάδα για δουλειές, εξελίσσεται για έναν φιλόδοξο αλλά και δανδή νεαρό υπομηχανικό, γεμάτη εκπλήξεις. Συναντά την όμορφη διευθύντριά του και, μη γνωρίζοντας την ιδιότητά της, αρχίζει να την φλερτάρει. Εκείνη, αντιδρά αρνητικά και τον επαναφέρει "άγαρμπα" στην τάξη, καθώς πρόκειται για μια κοπέλα με βαθιά συντηρητικές αρχές.

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντίνος Δημόπουλος
  • ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Κώστας Κοκκάκης, Θεοδόσης Ισαακίδης, Βέρα Κρούσκα, Ιάκωβος Ψαρράς, Θάλεια Αργυρίου, Θάνος Καλλιώρας, Δημήτρης Τσούτσης, Λεωνίδας Μαρμαρίδης, Βάγια Κωφού, Θάλεια Παπάζογλου, Μάνια Τεχριτζόγλου, Ελένη Τσακάλου, Ελευθερία Σπανού, Βλάσης Ζώτης, Χρήστος Σάββας, Βίκυ Γεωργαλά-Γιορέτη.
  • ΡΥΘΜΗΣΗ ΗΧΟΥ: Τζένη Ιγνατιάδη, Κική Καραδήμα
  • ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Δημήτρης Φραγκουδάκης
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 47 λεπτά

Οι συντελεστές του έργου "Δώσε Θεοδόση δώσε!" του Ασημάκη Γιαλαμά στην Θεατρική Ραδιοφωνική Βραδιά.

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντίνος Δημόπουλος
  • ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ντίνος Δημόπουλος
  • ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ιάκωβος Ψαρράς, Βιβέττα Τσιούνη, Κλαίρη Κατσαντώνη, Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Γιάννης Κάζαγλης, Λάμπρος Κοτσίρης, Θάλεια Παπάζογλου, Τάσος Χαλκιάς, Θεοδόσης Ισαακίδης, Παντελής Κοκκόσης, Θεόδωρος Σαρρής.
  • ΡΥΘΜΗΣΗ ΗΧΟΥ: Δημήτρης Πουλόπουλος
  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Βίκυ Μουνδρέα
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 35 λεπτά

Η Βασούλα είναι μια φτωχή κοπέλα που εργάζεται ως γραμματέας, συνοδός, αλλά και αναγνώστρια μιας ιδιότροπης ηλικιωμένης κυρίας, της κυρίας Κλειούς, η οποία λατρεύει τα ιπποτικά μυθιστορήματα και ζει απομονωμένη στη βίλα της, μαζί με τον πιστό της υπηρέτη, τον Αριστείδη.
Κάποια μέρα που η κυρία Κλειώ απουσιάζει, η Βασούλα δέχεται την επίσκεψη ενός ζευγαριού, της Πόπης και του Μήτσου Μπεζεσθαίνη, οι οποίοι της ζητούν να τους φιλοξενήσει. Η ξαφνική επιστροφή της κυρίας Κλειούς προκαλεί μεγάλη αναστάτωση και αναγκάζει τη Βασούλα να συστήσει τον Μήτσο σαν άντρα της, ο οποίος είναι ναυτικός και λείπει συχνά.
Όταν η κυρία Κλειώ πεθαίνει και αφήνει την περιουσία της στη Βασούλα, στη διαθήκη της την αποκαλεί «σύζυγο Δημητρίου Μπεζεσθαίνη». Τώρα λοιπόν αρχίζουν τα προβλήματα, τα οποία δεν λύνονται παρά μόνο όταν η Βασούλα παντρευτεί τον Μήτσο, ο οποίος στο μεταξύ έχει χωρίσει με την Πόπη.

Μια κωμωδία του συγγραφικού διδύμου Ασημάκη Γιαλαμά - Κώστα Πρετεντέρη που έγραψε τη δική της ιστορία στην εποχή της... και άφησε εποχή.
Ανέβηκε από τον θίασο Τζένη Καρέζη στο "Αττικόν" το 1967 και μεταφέρθηκε στο κινηματογράφο το 1968 από τον Γιάννη Δαλιανίδη.

Οι συντελεστές του έργου "Ένας Ιππότης για τη Βασούλα" του Ασημάκη Γιαλαμά & Κώστα Πρετεντέρη στο Ραδιοφωνικό Θέατρο της Τετάρτης.

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Θεόφιλος Ζαμάνης
  • ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ισμήνη Μεντάκη
  • ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ρίτα Μουσούρη, Νίκος Μπακογιάννης, Άννα Κυριακού, Σταύρος Ξενίδης, Χαρά Κανδρεβιώτου, Χρήστος Νέγκας, Γιάννης Αργύρης, Κάτια Τσαλίνοβα.
  • ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΧΩΝ: Γίτσα Βαλμά
  • ΡΥΘΜΗΣΗ ΗΧΟΥ: Θανάσης Πολίτης
  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Βύκη Μουνδρέα
  • ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ: 1971
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 29 λεπτά

Το δίδυμο των νεοελλήνων θεατρικών συγγραφέων Aσημάκη Γιαλαμά και Kώστα Πρετεντέρη, έχει στο ενεργητικό του μεγάλες επιτυχίες με ζωντανό και εύστοχο λόγο, με πολλά μηνύματα και πολλές αλήθειες.
Το θεατρικό έργο ανέβηκε το 1966 και έγινε γνωστό από την κινηματογραφική ομώνυμη ταινία που προβλήθηκε το 1968. Επιτρέψτε μας να πιστεύουμε ότι «Η Κόμισσα της Φάμπρικας» είναι ένα έργο ακόμα επίκαιρο με διάσπαρτο πολιτικό και κοινωνικό σχολιασμό. Πάμε λοιπόν πάλι πίσω στα χρόνια του 1960, όπου η ελληνική κοινωνία βράζει, εξελίσσεται και συνταράσσεται όπως ακριβώς η σημερινή.

Στο πρωτότυπο σενάριο τρία πρώτα ξαδέλφια που έχουν το ίδιο ονοματεπώνυμο, κατοικούν στην ίδια αυλή. Ο πρώτος είναι αστυφύλακας, ο δεύτερος επαγγελματίας άνεργος κομμουνιστής και ο τρίτος σεσημασμένος απατεώνας. Το έργο χτίζεται γύρω από αυτή την συνωνυμία, αλλά κυρίως γύρω από την διαφορετική τους πολιτική τοποθέτηση που γίνεται αφετηρία για μια σειρά παρεξηγήσεων.
Ο καμβάς εμπλουτίζεται από ένα ερωτευμένο πλουσιοκόριτσο, μια μάνα-εργατομάνα, διαπλεκόμενους, βιοπαλαιστές, ψέματα και δεν συμμαζεύεται...

Λίγα λόγια για την υπόθεση:
Σε μια μεγάλη αυλή κατοικούν τρία εξαδέλφια που έχουν το ίδιο ονοματεπώνυμο: Χρήστος Δελημάνης. Ο πρώτος είναι αστυφύλακας, ο δεύτερος κομμουνιστής και μόνιμα άνεργος, και ο τρίτος είναι ένας σεσημασμένος ψιλοαπατεώνας. Μια μέρα, ο αστυφύλακας Δελημάνης συλλαμβάνει μια όμορφη κοπέλα, την Έφη, επειδή είχε μπει κρυφά στο σπίτι του εραστή της αδελφής της, για να κλέψει κάποια ερωτικά γράμματα. Η Έφη ξεφουρνίζει ένα σωρό ψέματα ως προς το ποια είναι, αλλά στην πραγματικότητα είναι η κόρη του πρώην Υπουργού Δημόσιας Τάξης, κι έτσι ο τυχερός αστυφύλακας Δελημάνης μετατίθεται στη Γενική Ασφάλεια, γίνεται δεκτός στη Σχολή Υπαστυνόμων και τέλος κερδίζει και την καρδιά της κοπέλας.

«Όποιος δουλεύει πάει μπροστά με την αξία του και μόνο με την αξία του!»
(Χρήστος – αστυνομικός)

Σπάνιο ραδιοφωνικό θεατρικό έργο η πρώτη μετάδοση του οποίου έγινε στις 28 Δεκεμβρίου 1986.
Οι συντελεστές του έργου για το Ραδιοφωνικό Θέατρο.

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντίνος Δημόπουλος
  • ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ντίνος Δημόπουλος
  • ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Βέρα Κρούσκα, Ρένα Βενιέρη, Στέλιος Παύλου, Θάνος Καλλιώρας, Χρήστος Βαλαβανίδης, Χλόη Λιάσκου, Χρυσούλα Διαβάτη, Νίκος Κάπιος, Μίμης Χρυσομάλλης, Θεοδόσης Ισαακίδης, Πόπη Λιναρδάτου, Ελευθερία Σπανού, Παντελής Κοκκόσης, Ράνια Ιορδανίδου.
  • ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΧΩΝ: Γίτσα Βαλμά
  • ΡΥΘΜΗΣΗ ΗΧΟΥ: Δημήτρης Πουλόπουλος.
  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Βύκη Μουνδρέα
  • ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ: 1986
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 29 λεπτά

Η σημερινή ακρόαση της παράστασης του έργου, ρέπει προς μια γλυκιά, ρετρό ανάμνηση, μεταφέρει τον θεατή σε μία άλλη πιο αθώα εποχή. Όχι ότι και τότε που γράφτηκε το έργο, η εποχή εκείνη ήταν ήρεμη. Κάθε άλλο.
Παραμονές των Ιουλιανών του καλοκαιριού του 1965 πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα του έργου, μέσα σε μία Αθήνα που «έβραζε», σε μία Αθήνα που ετοιμαζόταν να βιώσει τον «Ελληνικό Μάη του ‘68». Σαφέστατες οι αιχμές του έργου για την κοινωνικοπολιτική κατάσταση της εποχής. Αιχμές που ταιριάζουν απόλυτα και σήμερα, στην σύγχρονη πραγματικότητα κατά την οποία έχει ξεσπάσει μία ανεπανάληπτη οικονομική, κοινωνική και πολιτική κρίση. Η διαφορά του τότε με το σήμερα, εντοπίζεται στην ποιότητα των ανθρώπων.
Σκιαγραφώντας τους νεοέλληνες της εποχής τους, οι Γιαλαμάς – Πρετεντέρης, γράφουν τη μόνη ίσως κωμωδία όπου δεν υπάρχουν "καλοί" και "κακοί". Όλοι οι ήρωες είναι έντιμοι. Ακόμη και οι περιθωριακοί χαρακτήρες του έργου, κινούνται μέσα σε ένα πλαίσιο ήθους, όπου ο καθένας οριοθετεί τον εαυτό του. Το πλαίσιο αυτό ορίζει το μέτρο – την αρετή του μέτρου. Αυτό το μέτρο μάλλον έχει χαθεί σήμερα και το ανεπανάληπτο ελληνικό φιλότιμο, που «πρωταγωνιστεί» στο κείμενο.

Οι συγγραφείς με το ήθος και το φιλότιμο δίνουν τη λύση. Ως "από μηχανής θεός" το ελληνικό φιλότιμο λύνει όλα τα προβλήματα και γεννά ελπίδα.

Λίγα λόγια για την υπόθεση:
Ένα νεαρό ζευγάρι, έχει μόλις παντρευτεί και λόγω οικονομικών προβλημάτων αδυνατεί να εγκατασταθεί σε δικό του σπίτι. Φιλοξενούνται από την μητριά της κοπέλας, η οποία έχει χωρίσει με τον άντρα της και σκοπεύει σύντομα να ξαναπαντρευτεί με ένα δημόσιο υπάλληλο, οπότε επείγει η μετεγκατάσταση του νέου ζευγαριού, προκειμένου στο σπίτι να μείνει το ώριμο ζευγάρι. Μόνη ελπίδα για τους νέους η χρηματική βοήθεια του πατέρα της κοπέλας, ο οποίος ως μουσικός νυχτερινών κέντρων έχει υποσχεθεί ότι, θα βοηθήσει οικονομικά την κόρη του. Ο μουσικός όμως έχει και το ελάττωμα του τζόγου, με αποτέλεσμα η πολυαναμενόμενη δόση του σπιτιού για τον εργολάβο, να δείχνει όνειρο απατηλό...
Από εκεί ξεκινούν οι περιπέτειες του νεαρού ζευγαριού, το οποίο προκειμένου να χτίσει το σπίτι του, μπλέκεται σε ένα λαβύρινθο καταστάσεων που γεννούν γέλιο – και ενίοτε δάκρυ.

Το έργο πρωτανέβηκε το καλοκαίρι του 1965 στο θέατρο Μινώα από την «Ελληνική Λαϊκή Σκηνή» της Χριστίνας Σύλβα σε σκηνοθεσία Δημήτρη Νικολαΐδη.
Το 1967 το θεατρικό έργο διασκευάστηκε για τη μεγάλη οθόνη, σε σενάριο των δύο συγγραφέων, σκηνοθεσία του Ντίμη Δαδήρα και μουσική του Γιώργου Ζαμπέτα. Η διανομή βασίστηκε σε εκείνη του πρώτου θεατρικού ανεβάσματος.

Την ίδια χρονιά που έγινε ταινία μπήκε στους ραδιοθαλάμους και γράφτηκε στη μαγνητοταινία με πολλούς κοινούς, με αυτούς της κινηματογραφικής εκδοχής, ηθοποιούς.
Οι συντελεστές του έργου για το Ραδιοφωνικό Θέατρο της Κυριακής.

  • ΡΑΔΙΟΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ: Δημήτρης Νικολαΐδης
  • ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Σοφία Μιχαλίτση
  • ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Σμάρω Στεφανίδου, Γιώργος Γαβριηλίδης, Στέφανος Λυναίος, Χριστίνα Σύλβα, Γιάννης Βογιατζής, Γιάννης Μιχαλόπουλος, Πέτρος Λεωκράτης, Σούλη Σαμπάχ-Νικολαΐδη, Λένα Μαβίλη, Ανδρέας Μπάρκουλης, Κώστας Παληός, Φραγκούλης Φραγκούλης, Χρυσή Κοζύρη.
  • ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΧΩΝ: Άρτεμης Τροΐζου
  • ΡΥΘΜΗΣΗ ΗΧΟΥ: Στέφανος Ευαγγελίου.
  • ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ: 1967
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 43 λεπτά

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ| Αλλαγή Κατηγορίας

Δημήτρης Ψαθάς

Ο Δημήτρης Ψαθάς, υπήρξε ένας πολυγραφότατος Έλληνας χρονογράφος δημοσιογράφος, ευθυμογράφος και θεατρικός συγγραφέας.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ιάκωβος Καμπανέλλης

Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης του Στεφάνου ήταν Έλληνας θεατρικός συγγραφέας, δημοσιογράφος και ακαδημαϊκός.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νίκος Καζαντζάκης

Ήταν Έλληνας συγγραφέας, δημοσιογράφος, πολιτικός, μουσικός, ποιητής, φιλόσοφος με πλούσιο έργο.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΨΗΦΙΑΚΑ ΟΜΙΛΟΥΝΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

>>>>>>